Monday, March 5, 2012

SiLEnt

Baru lepas berbual dengan "kanak-kanak"(nanti dia baca lah post aku ni).Mostly latar perbualan kami lebih terarah mengenai dirinya yang ku kira dia semakin matang.Mana tidaknya,isu-isu yang di bualkan tidak menyimpang jauh dari isu kahwin,girlfriend,love story dan macam-macam lagi lah.Tampak tiada segan silu di wajahnya dan dia sangat open untuk membuka cerita,ku kira lebih kepada membuka rahsia.he.fullstop.


Sebenarnya bukan tentang dia yang ingin aku bicarakan walaupun sebenarnya banyak sahaja cerita yang boleh dikongsi tentang perbualan kami,malah mungkin boleh dibukukan tapi biarlah dia sendiri  yang menceritakan impiannya sendiri.Mungkin.

Minggu ini otakku,hatiku dan tanganku tidak mahu berkarya.Bukan suhu sejuk yang menyengat tulang belulang,bukan juga kerana musim test yang mengganggu mindaku.Aku juga tidak tahu apa penyebabnya.Jadi aku memilih untuk senyap sahaja buat sementara waktu.Aku akan kembali berkarya kerana this is my soul.Aku akan kembali lagi sebaik sahaja paper test ku sudah siap dijawab.Mungkin juga jika ada idea aku akan terus berkarya kerana bakat berkarya itu anugerah dan tidak semua manusia memilikinya.InsyaAllah.

Selamat menjawab kertas ujian bagi yang ada imtihan ye.

bayt ghuraba'
6.19pm.

7 comments:

  1. ooo budak tu memang follow blog ni ea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg follow ngat..bkn stkt blog..sokmo plok tu dtg uma haha..

      Delete
    2. Mmg follow ngat..bkn stkt blog..sokmo plok tu dtg uma haha..

      Delete
    3. Mmg follow ngat..bkn stkt blog..sokmo plok tu dtg uma haha..

      Delete
    4. Mmg follow ngat..bkn stkt blog..sokmo plok tu dtg uma haha..

      Delete
    5. memang akid la tu sbb smpai 4 kali balasnye..hahaha

      Delete
  2. nmpk x...klu saksi kena dtg 4 org bru org cy..komen pun musti mahu 4 kali supaya percaye betol2 hehe...(gara2 internet mcm cipan)

    ReplyDelete

Salju Sakura