Tuesday, May 22, 2012

Coretan Sebelum Last Paper

Lama juga aku tidak meng'post' apa-apa di sini.Bukan tiada idea,cuma tidak mampu tangan ini bergerak menekan keyboard ini dan tidak mampu juga hati ini meluahkan apa yang terpendam.Exam Mood barangkali.Hanya tinggal esok one paper yang bakal aku jawab dan menandakan itulah hari terakhir aku menjawab peperiksaan.Cumanya aku rasa masih lagi berdebar untuk ku katakan itu kali terakhir kerana keputusan peperiksaan masih belum dapat kesemuanya.Hari ini,alhamdulillah subjek bahasa arab istidraki yang amat digeruni oleh semua orang telah keluar keputusannya.Alhamdulillah aku berjaya.Tetapi masih ada satu lagi subjek yang paling aku takut akan nasibnya iaitu dirosat jadwa.Haraplah Allah akan membenarkan aku untuk merasai kegembiraan mengecapi kejayaan untuk subjek ini.Semoga Allah mengizinkan aku dapat pulang bertemu keluarga tercinta di kampung.InsyaAllah,untuk esok akan aku berusaha selagi terdaya.Doakan ye.

Sekadar ini..>,<

6.52pm

No comments:

Post a Comment

Salju Sakura